Omistettu kaikille suomalaisille maahanmuuttokriitikoille Asunnottomien Yönä 17.10.2015.
Olen todella pettynyt teihin. Näin asunnottomien yönä ei yhtään lööppiä asiaan liittyen teidän innoittamanne. Ei yhtään mielenilmausta. Vetoomusta. Kansalaisaloitetta.
Kävin myös katsomassa Perussuomalaisten sivua. Mikään yllätys ei liene, että siellä oli kestosuosikki maahanmuutto etusivulla ja asunnottomien asiasta ei sanakaan.
Sehän on teille kaikille niin tärkeää – oma kansa ensin. Paitsi että nyt samat ihmiset häärää tämänkin päivän ympärillä. Ne kamalat suvakkimädättäjät. Eräs ystäväni on yksi niistä pienituloisista fyysisen sairauden vuoksi eläkkeellä olevista, joilta hallitus leikkaa. Hänellä riittää inhimillisyyttä muitakin heikossa asemassa olevia kohtaan. Samaa en voi sanoa teistä maahanmuuttokriitikot.
Mutta teillä maahanmuuttokriitikoilla on niin kiire, ette varmaan ehdi. On tänään Turussakin Pansion vastaanottokeskuksen mielenilmaus. Se pitää mielestänne saada kokonaan kines.
Koti. Uskonto. Isänmaa. Nämä ovat teidän esittämänne mukaan se , jonka puolesta toimitte. Hmmm.
Olette kodin puolesta, mutta ilmeisesti vain niiden, joilla se jo on. Turvaatte sitä väkivallalla ja sen uhalla joka päivä. Sen sijaan jää sivuun jokaisen oikeus kotiin. Niin meillä seisoo Perustuslailla. Lienee jäänyt lukematta tai epäselväksi sekin kohta.
Asunnottomat ovat meillä olleet jo ennen maailman konfliktien kärjistymistä ja siitä syntyvää pakolaisuutta. Syynä mm. erilaiset toimeentulon ongelmat sekä asumiskulujen karkaaminen. Asunnottomuus koskettaa Suomessa enenevässä määrin perheitä ja se koskee kaikkia Suomessa etniseen taustaan katsomatta.
Uskonto. Minusta viha ei ole uskonto. Te edustatte vihaa. Erilaisuuden vihaaminen ei kuulu kristinuskoon eikä muihinkaan uskontoihin. Islam, juutalaisuus ja kristinusko polveutuvat samasta alkukirkosta, joten perusperiaatteet ovat samat. Mitä uskontoa te puolustatte maahanmuuttokriitikot?
Kristinuskon keskeinen oppi on kultainen sääntö – Mitä tahdotte ihmisten teille tekevän tehkää te myös samoin heille. Miten tämä nyt sitten menee noin niin kuin omasta mielestänne.










